مطالعه بازار و شناسایی فرصتهای سرمایهگذاری
امکان سنجی طرح و مطالعه مخاطرهها
تدوین راهبرد و برنامهریزی راهبردی توسعه طرح
تحلیل ذینفعان و توسعه راهبردهای تأمین مالی، جذب سرمایه و جلب مشارکت برای توسعه طرح
توسعه راهبرد برند و برنامهریزی ارتباطات برند
توسعه راهبردهای بازاریابی، قیمتگذاری و فروش
مطالعات فنی و مهندسی با رویکرد بهینهسازی
مطالعات حقوقی و قراردادی
مطالعه و ارائه برنامهای دقیق جهت ساخت پروژههایی که مالکین آن قصد مشارکت نداشته و از طرفی سرمایه کافی، برای پیمان مدیریت را نیز در اختیار ندارند.